Pris
Schampo 400ml: 8,50 euro.
Balsam 250ml: 8 euro

Mitt tips på hur du bäst (och drygast) duschar med detta:
Ta en tom, mjuk schampoflaska, täck hela botten med schampo och sen 2-3 delar vatten.
Blöt upp håret ordentligt.
Skaka till ordentligt i flaskan så det knappt finns ”vätska” kvar på botten, sen öppna.
Tippa flaskan åt sidan för att få skummet direkt i handen, men var försiktig så du inte skjuter en massa skum på väggen.
Sen stoppar du in skummet i håret. Skaka flaskan för att för mer skum och upprepa.
Om det behövs på slutet kan du hälla i lite mer vatten i flaskan för att få ut det mesta du kan.
Sen är det bara att gnugga på i hela håret. Skölj.
Vad jag märkt så behöver inte balsamet skummas upp, utan gnuggas lätt mellan händerna med lite vatten innan man stoppar det i håret. Sen är det som vanligt, att man sköljer ur och låter lufttorka.

Andra har sagt att detta är ett mer omständligt sätt än att få upp skummet i händerna, men det håller definitivt inte min plånbok med om.

Jag har inte använt denna produkt så länge att jag på sikt kan säga om det är bra eller dålig för mig, men just ser jag att mitt hår sällan varit glansigare eller renare än det är idag! Och då menar jag även tiden då jag använde normalt schampo.
Jag ber att få återkomma på denna punkt om en månads användande för att se om det skett någon förändring.

Eftersom det finns väldigt mycket kalk i vattnet där jag bor kan resultatet bli ett annat för er som har relativt låg kalkhalt .

